mockingbird33 aynen öyle sağlık ocağınada gittim ben oda kaşıntı hapı yazdı sadece, o hapıda içemedim çünkü içince 3 saat emzirmeyeceksin , 3 saat sonra sütünü sağıp atacaksın ondan sonra emzireceksin dedi. Bir gün içtim ama çocuğum perişan oldu meme istedi emmek istedi ağladı saatlerce, mama verdim almadı oyüzden bi daha içmedim hapıda🤦🏼♀️ hatta ben sağlık ocağında kan verdim acaba karaciğer vs bi sıkıntı mı var ondan mı kaşınıyorum diye ama onlarda temiz çıktı nolacak böyle bilmiyorum