Sabah bebeğim çok iyiydi gülüyordu mutluydu saat 18 gibi huysuzluk başladı sürekli ağlıyor susmuyor meme emmeyi red ediyordu uykusuda vardı ama uyuma isteği 0 banyo yaptırdık biraz emsin dedik genelde banyodan sonra emmeyi çok severdi emmek istemedi ağladı yine sonra sakinleştirdim emmeye başladı derken boğazına kaçtı nefesi kesildi mosmor oldu nerdeyse hemen başını eğip sırtına vurmaya başladım düzeldi ama çok korktum bu huysuzluğu karşısında ne yapmam lazım taktik verin lütfen 🥺