Kızlar nasıl anlatacağımı bilemedim. Ben bir senedir emzirmiyorum. İki gündür 2 göğsüm ağrıyor. Emzirirken mastit çok yaşadım. O ağrıya benziyor göğsümün üstü ve masaj yaptığımda az miktarda süt geliyor 1 sene olmasına rağmen. Benim gbi olan varmı aranızda ?