Deletedmom_110 aynısı başıma geldi 2 sene oluyor,bir sabah uykudan yeni uyandım aynı bu şekil aradılar ben de tamam dedim d smartı gelip bağladılar eşim filan da şaşkın nasıl bedava olur diye neyse faturaya bir baktık o zamanın parasıyla ayda 19,90 ama bizim zaten o kanallarımız var.Neyse ben peşini bırakır mıyım D smartın gerçek numarasını internetten bulup aradım dedim beni bu numaradan aradılar e işte biz değiliz ama dedim siz değilseniz nasıl modemi bağlıyorlar ben Allah ne verdiyse saydım yani küfür değil de bu ne sorumsuzluk siz nasıl firmasınız filan.Dedim sizi hem savcılığa şikayet edicem hem hakem heyetine hemen iptal edin bunu.İşte ikna filan sakın dedim bana tek keline etmeyin hemen iptal edin hemen,neyse ben böyle bir kaç defa görüştüm.Bize dediler ki 118 tl ödeme yapmanız lazım asla dedim asla,durup dururken ne 118 tl si havaya mı ödicem.Şikayet şu bu derken bir dilekçe vererek ve o paraları da ödemeyerek d smarttan kurtulduk.He ben Türk Telekomu da aradım hayır biz değiliz dediler