Ozooo normal sünnet yaptırdık biz dikişli, özelde yaptırdık yanında olmak istiyordum, lokal anestezi uygulandı, iğne yapılırken ağladı başta sonra biz babasıyla şarkılsr söyledik, oyun falan oynadık o süreç çok güzeldi. Eve geldik, calpol verdik, uyudu güzelce sonra gece 12-1 civarı mırıldanmaya başladı çişi geldiği için. Ağladı baya ilk çişi değince sonrasında muhtemelen bezi değdi hep ağlamaya başladı ☺ çok ağladığında emziriyodum dinlenip uyuyodu