Elifinilki Ben de bebeğimin kafası ters olma sebebiyle spinal sezaryen günü almıştım ki bir hafta önce suyumun gelmesi ile doğuma alındım. Spinal anestezi oldum hiç korkmayın, ben doğuma kadar doğumu korkuyla düşünerek geçirdim ama hiç korkulacak bişi yokmuş. Çıktığımda da yanıma almıştım ama hiç kahve içme gereği duymadım. Sadece ilk gece uyuşukluk geçince ağrı çok oluyor onu belirteyim o da çok normal 7 kat kesilip 4 kat dikiliyor sonuçta. Ağrı kesici zamanı gelince yapıyorlar rahatlıyorsunuz. Her doğumun ayrı bir zorluğu var tabiki. Sakın korkmayın çok rahat olacak. sağlıkla kavuşun bebeğiniz ile 🥰✨🌺