Arkadaşlar bebeğim her gün düzenli uyurdu gazı Olan bir bebek ama en azından gazını çıkarop kakasını yapınca en az 2 buçuk saat uyurdu şimdi 2 gündür uyumuyor ve huzursuz gibi atak diyicem değil 5 haftalıkken oluyormus ilk atak yaşayan var mı bu durumu şuan en fazla 1 saat uyuyor uyanıyor