Kızlar merhabalar internetten okuduğum kadarı ile doğum kontrol hapı emziren annelere yasak ve spirali de sezeryan doğumlular için 4 ay takılamadığı yazıyodu şuan da lohusalık dönemimin bitmesine 2 günüm kaldı ve kara kara düşünüyorum napıcam diye çünkü gerçekten kazara hamile kalmak hiç istemiyorum. Aklımda kesin olarak spiral var ama dediğim gibi ilk 4 ay internette yazana göre takılamıyor tecrübeli arkadaşlar bilgilendirebilirse çok sevinirim sizler nasıl idare ettiniz bu süreci yazarsanız çok iyi olur