Dilekkkk19 Bebegim 16 aylik ev islerini yaparken zaman ayıramiyorum yetisemiyorum uyurkende bitmiyo bir türlü ve hep kendimi suçluyorum siz nasil yapiyosunuz yetistirebiliyomusunuz daginikligi hic sevmem ama bebegimle ilgilenmek ugruna daginik kaliyo bazen benim icim rahat etmiyor ne yapcam
Yavrum_veben2 Dilekkkk19 benim bebeğimde 7aylık bu duyguyu bende yaşıyorum suçlu hissediyorum ama anne olduğumuz için sanırım yoksa evi b*k götürecek mecbur yapmaya çalışıyorum
Damlanr Dilekkkk19 bende öyleyim malesef evin işi varsa mutsuz rahatsız oluyorum oğlumla oynayamadığım zamanda vicdanım sızlıyor gurbetteyiz eşiminde benim de ailemiz yanımızda değil bazen oyun yapar gibi onunla yapıyorum ev işlerini
Nacafa Dilekkkk19 mutfaktayken dolap karıştırıyor, ev süpürürken süpürgeyi aç kapa yapıyor yani ben iş yaparken o da oyun oynuyor yanımda
Kuzeynepp Dilekkkk19 ay bu ben ya 😀 temizlik hastasiyim yapmazsam olmaz . Bazen üzülüyorum birak bigunde yapma die cocugunla oyna die ama hergun yapmazsan duzen kacio sonra birikirse daha zor. Sabah oyuncaklarıyla oynarken toz alıyorum snra 12 gibi uyuyo tuvaleti temizliyorum. O uyannca birlkte ev süpürüyoruz bayilio 😀 srf bu yuzden sarzli dikey süpürge aldm bi kolumda o bi kolumda süpürge. Viledayida oyle atiyoruz😀
Dilekkkk19 Damlanr Damlanr aynen valla kimse gelmese cocugumla ilgileneyim esim isten gelince yapayim öyle geciyor icimden ama rahatta edemiyor insan
Dilekkkk19 Nacafa suan 16 aylik dolap vs ac kapa yaparsa elini kıstırıyor evet sadece supürgede duruyor onuda cok fazla durmuyo artik
Yavrum_veben2 Dilekkkk19 benimde eşim fazla düzen temizlik içinde büyütülmüş sırf laf duymak istemediğim için dikkat etmeye çalışıyorum ..normalinde daha çok bebeğime vakit ayırmak istiyorum ama maalesef
Busra3460 Birde şöyle düşünün bebeginizle oyun oynayacağınız alanın,ortamın bebeginiz icin temiz ve steril olması lazım ve sizde onun icin elinizden geleini yapıyorsunuz içiniz rahat olsun bence kendinize stres yapmayın
littleflower Dilekkkk19 kesinlikle bebeğimle ilgilenirim. Bu günler bir daha gelmeyecek ilerde çok pişman olurum.ev dağınık değil diye kimse madalya takmıyor ama çocuğumla geçirdiğim vakit pahabicilemez. Her şeyin dört dörtlük olmasına gerek yok ki okula kreşe başlayınca bol bol detaylı temizlik yapılır.