Kızlar 7 Ay bende çektim. Dogdugu andan itibaren kusmaya başladı.Reflu yatağında yatirdim hep emzirdikten sonra dikte tuttum reflu mamasida kullandım onuda kustu kusacağı varsa kusuyor . Mide kaçakçıları gelişmemiş oluyormuş sütte sivi olunca direk yukari kaciyor.İlk bebek paniklik alerjisimi var acaba diye diyette yaptim doktor kontrolunde devam etti kusmalari.Velhasıl katı gıdaya geçişle birlikte 7.ay da bıçak gibi kesildi. Allah yardımcınız olsun. Alerjisi yoksa eğer ki daha çok küçük instagramda hastalanmayancocuk diye bir hemşire hanımın sayfası var bi inceleyin. Anne yediklerine dikkat ederek sütünün yoğunluğunu artırarak çıkışı engelleyebilir diyor.