Sonunda kargom geldi gerçekten bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim toplam 20 parça aldım 4 çanta , iki gömlek, bir tunik ( efsane güzel),biri triko toplam 5 alt üst takım , bir kazak , iki tişört, bir sweat , bir tanede eşofman takımı, şişme telek uzun, kaban (179 TL ye aldım)ve son olarak simli siyah ceket bunların hepsine 4225 TL verdim gerçekten çok çok güzel çıktılar tavsiye ederim hem çok uygun iyi araştırıp bakarsanız çoğu ürün çok iyi rakamlara geliyor 🤗ay inşallah yanlış anlaşılmam uygun ve kaliteli olduğu için sizlerle paylaşmak istedim 😌