Bebeğim 3ayını doldurdu. Kilo alımı çok iyi ama sürekli memede olduğu için. Sık sık emerek ancak doyuyor. Doktora gidilir mi, gidilirse hangi bölüme gidilir? Sit artırmak için her şeyi yiyorum. Tahin, dut, çaylar vs. Ama olmuyor. Hele gece yorgunluktan uyuyakalıyor bebeğim. Aynı durumu yaşayan var mı?