Kızlar 1 haftadır kızım gündüzleri çok az uyuyup uyanıyor hiç bir işimi yapamıyorum en fazla yarım saate düştü uyku hep kucakta gezmek istiyor hep ilgi istiyor ama işlerde beni bekliyor öğlen 1.30 da kahvaltı yaptım bugün napacağımı bilemiyorum annemde gelemiyor bazı işleri var 2 hafta sonra anca gelebilecek sizin bu haftalardaki bebişler nasıl bi benimki mi böyle ya