Kızlar bu yaşadığım anksiyete mi onu da bilmiyorum önceden de vardı ama doğumdan sonra iyice arttı normal ve çözümü olan bi durumu hemen en kötü neyse ona yoruyorum sanki sonunda aşırı kötü bişey olacakmış gibi düşünüyorum aşırı karamsarlık var tansiyonum yüksek çıkıyordu stresten dolayı ya erken ölürsem bebeğime kim bakar annesiz kalır diye ağlıyorum bunun adı nedir bilmiyorum ama ben başedemiyorum uykularım kaçıyor nolur yardım edin