Gamze_fy aynı durumu yaşadım bende zor zar 80 gün kadar emdi.o da hep uykulu iken falan sonra kalanını sağardım.cok psikolojim bozuldu o zamanlar.biberona alismisti.simdi 5 aylık olmak üzereyiz.sadece gece emiyor.gundüz hep sağıyorum ve arada mama veriyorum.şiringayı agzina mama ile denedim.emerken şırınga ile yukardan mama verdim.aç biraktim.yok olmadı.ben yapamadim yani.sonra pes ettim.cani sağolsun bu da biberon ile büyüyecek demek sütüm olsun süt sağarım diye o psikolojik savaştan bunlarla çıktım.umarim sizin bebiş emer🙏🏿🙏🏿