Hiçbir şekilde TV acmayacaksiniz. Açlıktan birşey olmuyor korkmayın. Oğlumun ya da kızımın 2 3 gün ağzına sudan baska birşey koymadığı zamanları olduğunu bilirim hatta oğlum öyle istahsizdi ki şuan 11 yaşında ilk kez bu sene acıktım anne sözünü duyuyorum.bu cümle benim için ne kadar mucizevi siz düşünün. İştahsızligin en dibini gördüm ben oglumda senelerce onca doktor onca tahlil yapıldı ama tüm doktorlar yüzüme oglunun kendisi yemek yemek istemiyor ergenliğe kadar zaman tanıyın dediler fiziksel görünüşü minyon kendi içinde orantılı ona da ergenliğe kadar birşey yapamayız dediler TV hiçbir zaman çözüm yolu olmadı gözümde. Her gün 6 öğün koydum önüne bıkmadan usanmadan.yemekle ilgili oyunlar oynadık olmadı şarkılar söyledik olmadı yemeyecek misin peki sen bilirsin dedim bir süre sonra. Her gece odasına girip yatağında oğlumu seyrederken eşime bugunde aç yat diye ağlayarak anneligime sitem ettiğimi bilirim iyi bir anne olamadım ki bir çocuğun yemek yemesini bile saglayamiyorum ben bir yerde eksik yapıyorum diye sucladim kendimi sonra zamanla kabullendim oğlumun iştahsızligini. Ekranı kesmeniz en doğru çözüm