onemore bebek huzursuz değilse, keyfi yerinde ise, çilli bezler de 5-6 yı geçiyor ise ok. Memenin içini göremediğimiz için sütten emin olamıyoruz tabii :) bir de yeni dönemde illa bu panik olunuyor. Bebekler mçnyon olabilir, keyfi sağlığı yerinde ise çok da takılmaya gerek yok demişti benim kızımın doktoru. Kilo persentilinde hep tabandaydı ama tüm gelişimi ok idi, panik yapmadık o yüzden ama ek hıdada uçtu gitti persentil şimdi tabloda yarının üstünde Z:))(