Bende sizin gibiydimdim idrara baktım koyuydu geçmişti 2 hafta adet günümü sonra gittim eczaneden test aldım 3 tane bazen yanlış çıkabiliyor testler kaset test alın hemen çıkıyor ben almıştım 1. Çift çizgi 2. Çift 3.de çifti bende gittim kan verdim Kandada çıkmıştı ufak olduğu için ultrasonda çıkmamıştı.isterseniz sağlık ocağına gidin kan verin e nabizdan zaten değerler çıkar değerler çıkınca anlarsınız hamilemisiniz degilmisi iz isyerinozden bir bahaneyle izin alin gidin eğer hamileseniz folik asit verirler