babybabylove Hamileliğimde doğumdan sonra bol su iç emzirirken kilo verirsin dediler 72 ile doğuma girdim 63 e düşmüştüm 65 oldum suyu da 5-6 litre arası içiyordum annem böbreklerini yorarsın diye uyardıktan sonra 3-4 içmeye başladım neyse konu şu bir yandan yemeği de sık yiyorum süt yapsın diye de ekstra yediklerin oluyor böyle kilo artacak gibi 🤦♀️
Prensesannesii44 babybabylove ben de bu sene 6 kilo aldm 63 oldum 3 gün önce spor ve diyete başladım 54 olana kadar devam😂
Prensesannesii44 babybabylove sadece kahvaltı yapıyorum ekmek şeker paketli gıda hiç biri yok ara öğünde kahve biraz ceviz ya da fındık bol su ve spor
Zlm babybabylove süt yapsın diye bol bol yemek değil her şeyden dengeli yemek gerekiyor bir diyetisyene gidebilirsiniz süt veren anneler için de diyet veriyorlar hem de süt kalitesine dikkat edip hem de kilonuza dikkat edebileceğiniz
annesininminikosuu Benimde dogum yapali bi 12 ay oldu.. 1,5 ay kadar emzirebildim.. ama 50 Kilodan basladim dogumumda 55 e falan ciktim suan 63 um inanamiyorum nasil verecegimi bende bilmiyorum.. düşünün hamileyken böyle kilo yoktu bende
Prensesannesii44 babybabylove yok kız benim sıpalar büyük kızım 3 yaşında oğlum 5,5 😂ben bı ara Sporu bıraktm izinde memlekette yedim içtim gezdim kilo aldm dhhs yine başladım 3 gün önce
babybabylove Prensesannesii44 Emzirirken ekstra kalori de almak lazımmış onu hiç hesaba katmamıştım ben 🤣 Daha 1 aylığız yürüyüşede çıkamıyorum evde kucağımda turluyoruz sürekli ama böyle olacak gibi değil 😂 Siz verirsiniz inanıyorum ben bana da şans dileyin hem sütlü hem zayıf olayım 🤩
aybikreis babybabylove Burda hata yapıyorsunuz. Ekstra kaloriye gerek yok sütü artıran pozitif düşünmek ve bol şu içmek. Sürekli yemeyi bırakın suya devam edin kilo verirsiniz zaten
Prensesannesii44 babybabylove yeşillik ye bol bol su iç süt olsun çok diyenlere inanma özellikle su ve yeşillik çok süt yapar emzir sürekli çok artar sütün