Pnarsaka
Bizim çok şükür travmasız şahane mucizevi bir şekilde bitti sürecimiz. Oğlum 23 aylıktı. Artık fazla abartmıştı yani yemek düzeni bozulmuştu, sürekli istiyordu. Dışarda özellikle çok zorlanıyordum. Zamanı da geldi diye kestik. Kayınvalideme kalmaya gitmiştik. Orda bi kadın böyle memeden kesmek için okuyormuş. Dua ediyormuş. Biz de ona gittik oğlumu emzirmemi söyledi. İki göğsünü de emzir boşalt dedi. Emzirdim ben emzirirken o duasını etti. İki peçeteye bal ve tuz karıştırıp sürdü o peçeteleri de göğsüme kapattı. Bal ve tuz karışımından oğlumun ağzına da tattırdı. Hem tatlı hem tuzlu olunca biraz şaşırdı tepkisiz kaldı acı ya da kötü bişey demedi. Tamam gidebilirsiniz dedi bir daha istemeyecek kendisi de dedi. Dediği gibi oldu. Bağımlı olan oğlum birden memeyi o an unuttu. Ordan çıkınca 2 saat uzun yola gittik arabada illa isterdi. İstemedi hatta emerek uyurdu, kendi kendine uyuyakaldı..