Aslında 9,5 aylık bir kızım var. Sürekli kabız oluyoruz. 🤦🏻♀️ Sıvı tüketimine de dikkat ediyorum ama neden kabız oluyor anlamıyorum neyse.. 🙁 az önce ağlayarak kaka yaptı. Bezini açtığımda kan gördüm. Makatında ufak ufak çatlaklar var.
Doktorum daha önce kakada kan gördüğünde alerjik olabilir demişti ama bu kan çatlaktan gelmiş belli. Yaşayan oldu mu neler yapabilirim ? Altını temizleyip sudocrem sürdüm 😞