Glbnnn9 hipp mama tamamen inek sütü proteininden yapılıyor. Eğer alerjiniz varsa onu kullanmayın. Alerjik mamayı içirmeye çalışın(vanilya şurubu, pekmez ile bazı bebekler içiyormuş) ya da diyet yapıp emzirmeye çalışın. Hangisi mümkünse… benim kızım da mamayı hiç içmedi yalnızca emzirdim. 6 aydan sonra ek Gıda anne sütü devam ediyoruz hala. Ben 5 aydır diyetteyim.