ikiprensannesi_gul Hanımlar merhaba 2 çocuğum var nisan ayında küçük oğlumu memeden kestim göğsümden sıvı geldiğini farkettim dün akşam. Sütün kesilip kesilmediğini merak ettim sıkınca sıvı geldi neden olur acaba bilgisi olan var mı
Birdunyabircennetannesi ikiprensannesi_gul Oğlum 8 aylıkken bıraktı emmeyi 1 buçuk yaşına kadar falan sıkınca göğüsümü gelirdi bir damla 🤷
Annis-ogul ikiprensannesi_gul cnm kesinlikle bi genel cerrahi bölümüne gitmeni öneririm. Yakın zamanda arkadaşımın oyle enfeksiyon kalmıştı onun da olmuştu iltihaba çevirmişti. Ins oyle birsey değildir ama ihmal etme
bbsrps ikiprensannesi_gul merhaba, bu durum için doktora gittiniz mi? Aynı sorun bende de var bilgilendirirseniz sevinirim
ikiprensannesi_gul Birdunyabircennetannesi yanlız benimki süt renginde değil ve jel gibi elime gelince baktım yapışkan bir jel kıvamında
ikiprensannesi_gul Annis-ogul çalışıyorum ama bakıcam bende korkmaya başladım acaba kullandığım doğum kontrol hapıyla ilgisi var mıdır microgynon kullanıyorum
berna52 bbsrps merhaba aynı durum bende de var bugün fark ettim sıkınca yapışkan bir akıntı var siz gittiniz mi dr a
bbsrps berna52 merhaba, evet gittim. Bir sorun çıkmadı çok şükür travma kaynaklı olabiliyomuş. Darbe almak ya da sert sıkılması vs. Doktor oynama sıktıkça gelir dedi kendi kendine geçti sonrasında
berna52 bbsrps 6 ay önce doğum yaptım çok emmedi, bakayım süt geliyor mu dedim yapışkan şeffaf bir akıntı geldi bir iki damla. Bende randevu alıcam size de sorayım dedim. İçim rahatladı gerçekten int e baktım amann allahım neler yazıyor.
bbsrps berna52 internete hiç bakmayın bende baktım elim ayağım titreyerek gittim doktora ama çok şükür bişey çıkmadı. Sıkınca herkeste gelebilirmiş