Almila21 merhaba benimde bebeğim 6 aylık olucak geçenlerde saat başı uyandı sanki alarm kurmuş gibi çok kötüydü uykusuzluk beni çok yordu neyse bir kaç gündür düzeldi şimdi 2. 3 saatte bir kalkıyor gece, belki sizinkide atak haftasındadır inşallah geçer😘