Burcu60 insan ihtyac olmasan almayim diyor maalsef ve çocuklar büyüdükçe üstlerini çok açıyorlar ince tog bile bulursanız alın naçizane fikrim içine pijama ince gydirirsiniz en kotu illa 2.5 olsun diye beklemeyin vakit kaybetmeyin derim tulumla kafanız rahat oluyor gercejten 5-6 yaş var bir tane bu sene gydircem nasipse seneye ins satarım aksilik olmazsa o zamana size kısmet olur belki o urunum 😊