Aaayysseee 10 gün sonra altı aylık olacak insaAllah ama ek gıdaya erken başladığımız için bir çok şeyi veriyorum altı aylık bebeğin yediği şekilde yani,kefir azda olsa verebilir miyim yoksa erken mi? Kaç aylıkken veriliyor acaba,birde açılan kefir şişesi en fazla ne kadar süre de tüketilmesi lazım?
Nereleregidem Aaayysseee doktor bize vermeyin ağır gelir gibi bir şey demişti ama hilimsel bir aciklama yapamıyorum 🥲 ben vermiyorum bir kere aldım ertesi gün şişe patladı çok beklemeye de gelmiyor
Mmeelliikkeee Aaayysseee günlük tüketilir.. ama biraz erken sanki , bağırsaklar için çok iyi probiyotik ama sancı yaparmı bilemedim 9 ayı görün bence
Birdunyabircennetannesi Bence erken Yani bi 9 aylıkken verin derim ben Ama şuanda da verecekseniz çeyrek çay bardağı verin bence bilemedim Benim oğlum çok seviyor ama ben 10 11 aylıktan sonra vermeye başladım
Aaayysseee Birdunyabircennetannesi çeyrek çay bardağı içmez kızım zaten 😁 yani en fazla 30 cc ama erken dediğin gibi sanki biraz daha beklim, teşekkür ederim
Bibebek_ Aaayysseee ben veriyordum 1 yaş altında günlük yarım çay bardağını geçmeyecek şekilde veriliyor. İlk pürelerini falan hep onla kıvamlandırdım ama küçük şişelerden alın Max 3 günde bitmesi gerekiyor çünkü.
Birdunyabircennetannesi Aaayysseee Yani az verin demek istedim işte örnek verdim😅😅😅😅 Bence de biraz daha bekleyin ne olur ne olmaz 🌼
Aaayysseee laviniia ben dört aylık başladım tadımlar bitti bir haftadır muhallebi,irmikli meyveli tarifler, sebze çorbası,tarhana çorbası,bal kabağı çorbası,meyveli yoğurt, yumurta falan her seyi veriyorum yani baklagiller, sarımsak vs hariç