Burcu60 papatya_1125 olsun teşekkür ederim yine de sağolun son çare LC wakikiden kupon bulursam Alaçam in s
papatya_1125 Burcu60 ikinci eller de pahalı oluyor genellikle.bende 9-12 ay kışlık yelek ve pantolon takımı var.uzun kollu zibin var.1 yaş pqntolonlar var
Burcu60 papatya_1125 büyük oglumdan kuculenler var teşekkür edrrim ben büyük oğluma uyku tulumu kullanmadım o yzuden elimde yok aslında
1erkekannesi1 Burcu60 öneri üzerine büyük aldım ama beş sene giyecek kadar büyük geldi yada benim oğlum çok küçük 😂