Kubra226 arkadaşlar biz bugün acilden geldik bebegım kızamık olmuş tüm vücudunu sardı o kadar kötü ki 🥺dua edin bize nolır sizler de bizim gibi olmayın lütfen 9. Aydaki ve 12.aydakilwri yaptırın çok önemli dedi doktor biz olduğumuz halde geçiriyoruz ve olmasaymışız Allah korusun yatış vereklerdi olduğumuz için ayakta atlatıyoruz söylemek istedim nolur aşılarınızı yaptırın