Merve43 yani milattan öncenin bir elbisesini koymuşum gibi davraniyorsunuz. 2 saat ev ortaminda giymişim gold ve mor detaylı bir elbise görseniz aa çok yeni oluyor ama bu çok eski. Yani kendi isteğimle koydum bir nevresim alamiyorsunuz artik bu paraya. Eleştirmek, baskılamak neden bu kadar kolay, velev ki biri gelse ihtiyacim var dese bedava vericem yani neden bu eleştiriniz hep bir ağizdan yok çok eski yok çok pahalı. Sanki tarihteki ilk abiyeyi koymuşum gibi tövbe yarabbim