Kızlar doğumdan sonra ucum olmadığı için hemşireler silikon gögüs ucunu aldırttı onu kullanıyorum bebeğim 1 aylık oldu ama onsuz ememiyor doğru düzgün tutamıyor gögsümü. Silikonsuz emzirmek istiyorum. Gögüs ucum çıktı tutulabilir duruma geldi ama yine de tam olarak tutamıyor. Var mı benim gibi olan?