denizerim22 yani bence sehir efsanesi.. benim oglumun da bicok anlamlı anlamsız kelimesi vardı hatta ben manyak gibi telefona not alıyodum falan bi ara sebebi neydiyse artık. 2 yasından sonra bi anda cözüldü dili su an sohbet ediyoruz beraber. Ama 14 ay bence akıcı konusma icin cok erken ki benim oglum 19 aylıkken anniiii dedi. Kafanıza takmayın bence oluruna bırakın elbet konusacak, kendiniz de konusma terapistiymissiniz zaten gerekli seyleri kendiniz yaparsınız aktivite egitim vs