[bilinmeyen] kahvaltılıkdan sıkılınca kaşık maması veriyordum ben bazen meyve ekliyordum bazen tahıllı olanlardan deniyordum bağırsaklarına iyi geliyordu aptamilin 7 tahıllı elmalı olanının içine pekmez filan katıyordum çok güzel yiyordu tavsiye ederim.