kubrayilmaz35 İzmir’de doğum yaptım ama Şırnak merkeze evimize geldik 1 ay olmadan haftaya aylık aşısı var fakat sağlık ocakları kapasitemiz dolu diye bizi kayıt etmiyor böyle durumda aşıyı nerden yaptırabilirim?
Berilsmom13 kubrayilmaz35 bulunduğunuz yerdeki hastaneleri arayıp bilgi alabilirsiniz bence devlet yapar bence ama özeli bilemedim
MeetJoeBlack kubrayilmaz35 devlet hastanesini bilmiyorum ama eğer araştırma hastanesi varsa orda sağlam çocuk polikliniği var orda yapıyorlar. Zaten aylık kontrole de gitmeniz gerekiyor onun için de sağlık Ocağı kabul etmiyorsa üniversite hastanesi sağlam çocuk polikliniğine gidiliyor.
MeetJoeBlack kubrayilmaz35 bir de e devletten baktınız mı gerçekten dolu mu kapasiteleri? Biz sağlık ocağını değiştirirken orda gözüküyordu dolu mu boş mu diye.
Ogulluana kubrayilmaz35 öyle bir şey diyemezler dilekçe vereceksiniz herhangi bir doktoru aile hekimi atayacaklar size
kubrayilmaz35 MeetJoeBlack baktım gerçekten kırmızı işaretli 5 sağlık ocağı var hepsi kırmızı doktorların
kubrayilmaz35 Ogulluana söylüyoruz hepsi dolu diye biz hastalarımıza anca aşı yetiştiriyoruz diyorlar
Minikkopya kubrayilmaz35 öyle bir hakları yok ikametgah adresiniz Şırnak ise sizi zorunlu olarak kayıt etmek zorundalar şikayette bulunun ve sağlık ocakları rutin takiplerinizi yapmak zorunda yani bebeğin o aşılarını Sağlık Ocağı yapıyor
kubrayilmaz35 Minikkopya zaten tekrar gidicem aşıyı yapmazlarsa şikayette bulunucam ikametgah adresim orası cünkü bakmak zorunda
MeetJoeBlack kubrayilmaz35 ikametiniz oradaysa eğer bir şekilde kaydınız yapılması gerekir. İldeyseniz il sağlık, ilçedeyseniz de ilçe sağlık müdürlüğüne başvurun.