68 kiloile doğurdum 2,5 ay oldu. İlk hafta ödem vs gitti ama her tartıya çıktığımda kilo vermiş oluyorum. Şu an 50 kiloya kadar düştüm. Çok fazla yemek yiyorum çünkü artık kilo vermek değil almak ama alamıyorum aksine ne kadar yersem yiyeyim zayıflamaya devam ediyorum. Emzirirken bu durumu yaşayan oldu mu?