65 kilo bana takıldı kalmıştı ne yaptım ise gitmedi
Tatille gittim 69.9 olmuşum o ara da hormon ilacı da kullandım ama kiloda aldım çok içtim içecek farkındaydim.
Geldim iki haftadır diyetteyim ilk hafta hergun -350 -450arasi gidiyorken şuan 68.45 de kaldım ve bir buçuk haftadır bir gram oynamyooo 10 saat aç kaldım Aralık orucunu yaptım su içtim kiraz sapı çayı 3 saat en az yedim iki öğün beslendim yok yok ben napcam yaa bende pco var birde 😭😭 yardım hormal hastalığı olup da veren varmı