nolmuskine sende bana sapık yazmışsın ve senden ciddi alıcı oldugum halde bi anda fiyatı yükselttin ne olurdu yani anlaştıgımız gibi verseydin gelip alsaydım, cocuguna hediye bile getiricektim böyle uyguna verdiğin için ama anlamıyorum bu art niyeti çok ayıptı yaptığın, eğer vericeksen 2300 e ne zaman gel dersen gelip alırım yine söylüyorum