morsevenanne9 Bebeğiniz işitme testine götürdünüzmü bizimkini bugün götürdük ikiside negatif çıktı doktor normal dedi yeni doğan bebekler böyle olabiliyor dedi bir kac gün sonra tekrar getirin yeniden test edelim dedi böyle olan varmı aranızda duzeldimi
damladll morsevenanne9 3 günlükken götürdük bizde işitme testini geçemedi, bugün 10 günlük oldu kontrol için tekrar getirdik ikisi de geçti korkma annesi yenidoğan döneminde olabiliyormuş 😌
Ozge_5555 morsevenanne9 bzimde ilk de uyanık olduğu için yapılmadı ikincide birinden geçti diğerinden geçmedi üçüncüde geçti diğer kulagindan
Iscan morsevenanne9 olabilir belkı sıvı yada pislık kalmiştır bşzde oyle olmuştu bera testıne kadar yaptırmiştım
momofege Üstte kalsın canım bilmiyorum tam bize doğduğunda hastaneden çıkmadan önce yapılmıştı işitme testi
morsevenanne9 damladll oradaki doktora öyle söyledi ne biliyim insanın aklında yine bir soru işareti kalıyor kendi yavrumuz sonuçta çok teşekkür ederim içim rahatladı 🤲🌸
Sumeyyefurkan Evet canım içinde su olduğu için oluyormuş benim oğlumda tek kulaktan geçmişti bir hafta sonra diğer kulak için gelin demişti gittik gectı canım sıkma canını gecer oda
Ayseyzcfrt morsevenanne9 sanırım kulaklarında amniyon sıvısı kalıyormuş bazı bebeklerde. O yüzdende işitme testinde sıkıntı olabiliyomş ama 3 5 gün sonra normale dönüyo diye okumuştum öyle hatırlıyorum.
aysmom1 morsevenanne9 benim kızımın da tek kulağı ilk seferde negatifti. 1 hafta sonra o da pozitif oldu. Doğum anında şu kacabiliyormus bebeğin kucağına, normal bir durummus
Ozge_5555 morsevenanne9 gotureceginiz zaman birgun önce banyo yaptırmayın su kaçma olursa da gecemeyebiliyormus