Oğlum prematüre bebek şuan 7 buçuk aylık ve hiç kucağımdan inmiyor yani ne oturuyo nede emekliyo sürünmüyor bile ne yapabilirim ek gıdaya başladım ama kucağımda olduğu icin istemeyerek kendini çivi gibi dikiyo asla oturmayı ve emeklemiyor yere koyuyorum her gün nerdeyse ama katıla katıla ağlıyo Çok yoruldum ne yapabilirim fikir verin nolur