Kızlar lütfen artık bir öneri yapın. Bebeğim 8.5 aylık oldu çok iştahsız bebek sadece meme emmek istiyor tek sevdiği şey tarhana çorbası ve meyveler. Süt ve yumurta alerjisi var yumurtayı açmaya başladık artık yavaştan ama gerçekten artık moralim çok bozuk 3 aydır aynı kiloda ve biraz da kilo vermiş çok hareketli bir bebek nasıl iştahını açıcam hep tarhana olur mu sadece ya