boncuk03 Kızlar B12 baya düşükmüş nutrigen dilaltı sprey önerdi doktoru benimde düşük olabilirmiş bunu yaşayan var mı ya
Minikkopya boncuk03 5 aylık kontrolünde Bizim de B12 düşük çıktı ağızdan sprey kullanıyoruz Bir ay sonra tekrar tahlili yapılacak
Defnemmm1 boncuk03 evet anne de eksik olursa emziriyorsanız yeterli almayabilirmiş b12 iğnesi oluyor onu vermişti bize ama ağızdan veriyordum enjektörle onun haricinde bir doktor arkadaşımız da oceanın b12 ilacını tavsiye etti 4 5 gün arayla verdim şimdi düzeldi şükür şuan 15 aylığız
Mercosey boncuk03 zaten annede düşük olduğu için bebekte de düşük çıkıyor. Ocean markasının da var. Siz de kullanın bebeğe de kullanın. B12 önemli haplar çok işe yaramaz ya siz de sprey formu kullanın ya da iğne yazdırın
Miray17 boncuk03 kızıma 1 yaş tahlili yaptırdık o zaman öğrendik bizde d vitamini b12 si ve demiri düşük olduğunu hepsi için sprey verdi hepsinden 3 şişe kullandıktan sonra tahlil yaptırmanı istiyorum dedi
Sebnemnehir Bizim de 6 aylikken cok dusuktu 160 gibi biseydi daha sonra ocean b12 dil alti kullandik 9. Aydayiz 650 lere yükseldi doktor vitamini biraktirdi siz de duzenli kullanirsaniz degerleri yukselecektir