Bir çok uzman okuyorum, izliyorum kimisi otizimin silik, Atipik, ileri evreleri olduğunu söylerken kimi de örn Sabri hergüner otizim ya vardır ya yoktur Atipik, silik vs böyle kavramlar yanlıştır diyor. Ve kesinlikle genetik olduğunu savunuyor. Ama bazı uzmanlar sonradan olabilir diyor. Ben Sabri hocayı çok severek takip ediyorum ve bilgisine, başarısına son derece güveniyorum. Ama başka uzmanlarda evreleri olabilir, sonradan otizim olabilir vs deyince kafam karışıyor. Varmı fikri olan?