[silindi] İştahsız huysuz ve ateşi vardı herkes diş dedi ağzına her şeyi götürdüğü için ben de öyle düşündüm ama içime sinmeyip hastaneye geldik ve sonuç üst solunum enfeksiyonu 🥺 serum verdiler şimdi bitmesini bekliyoruz koynumda uyudu yavrum
Dildeniz [silindi] ateş varsa zaten sadece dişten dolayı diye düşünmemek lazım gribal enfeksiyon da geçirebilir aynı zaman da geçmiş olsun
Esmaky [silindi] g3cmis olsun canm benmde bunda 3 ay once orta kulak ilthbi olmusyu yavrum ayni belirtiler vardi bende dis sandm ilkte snra elimi kulgna gotrdm dokindurmuyo maffoldu yavrum 1 hafta boyunca hergun hastnlerdydik allhm kmsye gostermesin 🙏
Derenimm [silindi] çok geçmiş olsun bizde öyle ateşli üç gün geçirdik gittik aslımda doktor da diş dedi üç gün sonra döküntü olunca tekrar gittik ve 6. hastalık olduğunu öğrendik neyse ki geçti ama ateşi önemsemeliyiz zaten insanlR herşeyi dişe bağlıyor biz ne yaşasak hemen bi yorumları var
Deletedmom115 [silindi] Diş ateşi genelde çoğu bebekte 37 civarı seyreder fazlası zaten diş ateşi değildir. Elbette bazı bebekler daha zor geçirir bu dönemi ama genele yayarsak 38 üzeri ateşte mutlaka gidilmeli zaten.
[silindi] Cümleten teşekkürler arkadaşlar serum bitti ilacımızı verdiler evimize yolladılar çok şükür yatış yaptırmadı doktor 😌 şimdi serum toparladı baya dillendi oğlum
Aselinannesi35 [silindi] bizde 2 aylıkken kendi doktorumuz izinde diye başka doktora gittik sürekli ateş ateş doktor giç bişeyi yok diş çkkarıyo dedi 1 hafta sonra 40 derece ateşle götürdüm kanda enfeksiyon çıktı biraz daha geç kalsaydınız ya ölürdü ya fiziksel ya sa ziginsel engelli olurdu dedi 14 gün hastanede yattık antibiyotik tedavi uygulandı ama çok zordu bazı doktorlar herşeyi dişe bağlıyo bende herkese söylerim diş diyip aldırış etmemezlik yapmayın siye çok geçmiş olsun
[silindi] Aselinannesi35 teşekkürler işte ben de aslında tam aksine ailelerin diş demesine gitmeyebilirdim ama doktorumuz daha 10 gün önce diş belirtisi yok demişti içime iyi ki sinmeyip gitmişim acile hemen kana baktı doktor öyle iyi ilgilendiler ki sağolsunlar tek seferde damar yolunu buldu hemşire hemen serum verdiler bitti şimdi çıktık evimize geldik maşallah hemen terledi su gibi attı galiba çabuk atlatacağız erkenden müdahale edince
Meldaderya [silindi] aynı şeyi kızımda yaşamıştım. Her huysuzluğu dişe yormamak lazım. Herkes diş dedi içim rahat etmedi doktora gittik ki kulak enfeksiyonu geçiriyormuş iyi ki gitmişiz demiştik.