Kızlar 1 yaşında ikizlerim var şuan ağlayarak yazıyorum bunu ama aşırı zorlanıyorum ben tek bakıyorum eşim işten gelince o da yardım ediyo ama çok zor çok ağlıyorlar gece uyumuyorlar doğru düzgün napıcam ben böyle bitik durumdayım psikolojik olarak çok kötüyüm