cigdem12345 bazen yoğunluk oluyor bişey oluyor atlayabiliyorlar . Siz takip edin mutlaka ☺️ bir de bazen ellerinde aşı olmuyor , burda yazılıyordu da ben hiç başıma gelmediği için şaşırmıştım, bu 2 yaş aşısı için gittiğimde hemşire dedi ki bu aşı da bitiyordu az daha gelmeseydiniz diye , sayılı geliyormuş ve misafir vs yapılınca tabi bitiyormuş aşı 🤷🏻♀️