Kızım 2 yaşında gayet güzel uyku düzeni olan bir bebekti yatağına koyardım kendi uyurdu öğle uykusunda da gece de. On gündür uyumuyor bizimle yatakta yatmak istiyor hadi yatalım utku saati diyorum ağlıyor noldu böyle birden anlamadım geçenlerde 20 gün kadar önce ateşlendi hastalandı o ara iki üç gün yanımızda yatırdık ondan mı oldu anlamadım. Bu bir süreç mi yani geçer mi böyle olup başa sarmak istemem birde yanına yatiyorum ama iki saat bekliyorum uyusun diye uyumuyor delleniyorum. Zaten kafam artık allak bullak tükenmiş bir haldeyim noldu bu uyku duzenine şimdi 😔😔