Kızım tam 4 aylık oldu.6 kiloyuz Bugün kilosu tartıldı geçen aya göre sadece 400 gram almış kızlar bebeğim hem beni emiyor hem de bebelac mama kullanıyoruz buna rağmen kilo alımı az ne yapmam lazım. Boyuna gitti desem boyu da aynı bi sağlık problemi de yok