Ben şimdi pazartesi mı salı mı ne trileçe yapmıştım sonra 1 tabaklık kalmıştı onu ağzı açık şekilde koydum dolaba neyse ben sonra onu eşimle yedim esjm kokuyor dedi ben almayina koku yedim onu tamamen büyük ihtimal zehirledi o beni şimdi asıl konu Çarşamba sabahı 6.30 dan beri benim ishalim midem bulantım var dün iyiydim hiç mide bulantısı ishal olmadı ama bugün tekrardan başladı ishal ve mide bulantısı doktora da gitmedim 15 haftalık hamileyim gidiyim mı acaba ya bugün cuma oldu yani geçmesi lazım fena da karın ağrısı falan yapıyor 🤦