BenMathilda 5.5 aylık oğlum bronsit, hiriltisi var evde caydanlikla su kaynatıp buharına tutuyordum, annemde nebulizator var, ağızdan buhar vermek icin kardeşim de krup Cunku. ben simdi onun içine ilaç koymadan sadece su ole hava versem olur mu? bilen var mı?
Dildeniz BenMathilda o evin içindeki havayı veriyor direkt yani ilaçsız kullanmak sağlıklı değil ilaçla bile kullanırken pencereye koyardım motorunu evin içinde ki tozu mikrobu direkt vermeyeyim diye bence siz buhar yapmaya devam edin
Ceyss33 BenMathilda hayır bize dr serum verdi içinde 3 ml sıkıyor tuzlu sütlü serummuş onunla yapıyorum 4 saate bir sonra burnunu çekiyorum bizimki de aynı canım 5.5 aylık bronşit di 3 gün hastende yattık çok kötüydü şimdi çıktı o makineyi de kullanıyoruz öok rahatlıyor sonra burnunu otri bebe ile öekiyorum bazen acile götürüp burnunu ve genzini aspire ettiriyorum buhar makinesi de aldık ayrıca sürekli çalışmıyorum sonra evi havalandırıyorum şunu söyleyim terlememiş lazım terlediği zaman biz kıyafetini değiriyoruz ve giydireceğim kıyafeti işk önce Petek lere kıyıyorum suçla suçla gitdiriyorum soğuk değil sizde ısıtıp ılık şekilde giydirin dr öyle söyledi terlememesi gerekiyormuş zeytinyağı ile göğsüne ve suratına ılık şekilde masaj yapıp suçla bez koyuyorum daha doğrusu ılık çok iyi geldi size de tavsiye ederim bu Araf’a ilaç kesinlikle yok hattaha iğne yok antibiyotik çok kötüyse dedi dr oda binde bir antiktik verişse şurup anca dedi ama şuan hiç ilaç vermeden iyileşiyor oğlum sadece gastende serum ve az şekilde antibiyotik aldı o kadar su da bronşitin düşmabı su çok içirmeyin ben çok az veriyorum şimdiden çok geçmiş olsun canım
Alyaduru BenMathilda 5 ml serum fizyolojik çekip 5 dkakika dolapta serinletip o şekilde veriyordum kızıma
17062019 BenMathilda Doktor nebulizator kullanmanizi istemedi mi? Benim oglum da 5bucuk aylik bronsiolit.nebulizatorle ventolin ve pulmicort veriyorum buharla.gunde 3 defa.ayrica yattigi odada havluyu islatip bir koseye koyuyorum nemli kalior odamiz.
Dildeniz Ceyss33 yazınızı sonuna kadar okudum ama su içirmeyin demişsiniz ya işte o çok büyük yanlış bi kere balgamın sökülmesi için ılık su bol bol içmesi gerekiyor vücut nasıl atacak onu emerek yada su içerek ben de bronşit olurum ilaç kullanmadan sadece suyla atlatırım yıllardır böyle
BenMathilda 17062019 ates falan olmadığı icin ve de ilk kez oldugu icin vermedi, tekrarlayan ataklarda veriyorlarmis. hemen ventolin vermek iyi degilmis bağımlılık yapiyormus
doruknaz BenMathilda evet bizde ventolin ve budecort kullanıyoruz. ama kötüleyince yapıp düzeltilince kesiyoruz hemen serum fizyolojik yapabilirsiniz sadece 3/4 ml
Sineoloji BenMathilda serum fizyolojik sık kullanımda solunum yollarını kurutuyor. Ben srrum fizyolojik kullandıktan sonra burnuna xclear damla kullanıyorum
Deletedmom_15 BenMathilda canım çocukların odasını nemlendirmeliyiz, petekler çok kurutuyor evet ama bunu sıcak buharla değil soğuk buharla yapmalıyız, hava nemlendirici bir makine almanızı tavsiye ederim. Kaynamış suyun buharı ile değil
BenMathilda Dildeniz su bronsitin dusmani derken su ile bronsiti yenebilirsiniz demek istemis gibi anlamistim ben 😌
Ceyss33 Dildeniz bana dr en büyük düşmanı dedi verin ama çok vermeyin dedi bana zaten bunaydaki çocuklar öyle çok su içmezler ki midesini su ile doldurursanız nasıl mama veya anne sütü içecek ki 🤔 tabi süzün görüşünüz ben ne zaman oğluma su içirdiğimde kusuyordu hemen ondan sonra doktora bunu söyledim kızdı
Dildeniz BenMathilda arkadaş uykusuz mu ne görünce çok şaşırdım insanları yanlış bilgilendiriyor ne demek ya su yasak içirmiyorum diye asıl su sayesinde atar vücut onu bilip bilmeden kulaktan sözlerle buralarda yazmasın kimse ya mesela sen bunu gerçek sana bilirdin belki suyu vermeyebilirdin bilmemek ayıp değil bir çoğumuz çok şeyi burdan öğreniyoruz ama doğru bilgileri böyle yanlış değil
Dildeniz Ceyss33 alla alla şuan aşırı şaşkınım yani balgamın atılmasını sağlayan en iyi ilaç su olurken dr size yasaklamış bence siz hemen başka doktor bulun iyice saçmalamış kendim sağlıkçıyım hiç böyle bşrşey duymadım her yerde yazıyor açıp bi araştırın kusmasının nedeni suyla alakalı değildir başka bir nedeni vardır
Dildeniz Ceyss33 ve ayrıca ilk 6 ay su vermeyin diyorlar evet ama hastaysa bu değişiyor yani hasta çocuğa su mutlaka verilmeli ki kolay atsın ilaçları vücuttan ben 3 ayında vermeye başlamıştım bi sıkıntı da olmadı zaten midesini dolduracak kadar vermiyorsunuz ki bi iki çay kaşığı hepsi bu
BenMathilda Dildeniz siz yanlış anliyorsunuz bence, arkadas da su iyi gelir demek istiyor, su balgamin dusmanidir derken 😅 ama cok vermeyin karnini suyla doldurmasin 4-5 kasik yeter demek istiyor diye dusunuyorum doğru mu Ceyss33
Ceyss33 Dildeniz suyu çok vermeyin dedi bir kaşık kadar bilemeyeceğim ben Adana acıbademe gidiyorum gayet iyi doktorumuz
Ceyss33 Dildeniz evet bende onu kast ettim zaten benim oğlum mama ve anne sütü aldığı için su veriyordum hattaha ilk bir aylıkken felan da bir çay kaşığı böbrekleri zarar görmesin diye