Sedaurass Merhaba 5aylık bebeğimde öksürük ve hırıltı var buhar kullanıyorum ama devam ediyor hala başka ne yapmam gerekiyor lütfen bilgisi olan paylaşabilir mi
alyaderin1 Ben çay kaşığıyla ıhlamur ve prospan doğal öksürük şurubu veriyorum tabi doktorumun izniyle hemen kesiyor
Sibelguzell06 Soğan ve karanfilin üstüne şifa tanımam. 2 gece soğan karanfil yattık benim bile burnum tikaliymiş şaril saril aktı sabahı. Bebeğimin burnu sulu hırıltıya gelince hemen aspiratör ile 4 gün sabah öğlen gece çektim şimdi sıfır hırıltı.
Sibelguzell06 Öksürük de benim bildiğim kadarıyla bebekler 6 ayına kadar ağzından nefes almayı bilmiyormuş burun tikanik olunca nefes almada zorluk çekince öksürüğe dönüyor öksürük için ekstra bir ilaç vs kullanmanıza gerek yok burnunu açın yeterli
deryaboz Emziryorsanız siz bol bol ıhlamur için bebeğe geçsin benim kızımda 2 aylık grip oldu ateşlendi ballı ıhlamur içtim bolca kızıma da doktor prospan, hava ve burun damlası verdi çok şükür kısa sürede toparladı
kizannesi666_ Burnunu acık tutup hava verin demişti doktorum 2 haftadır bizde de aynı durum var yeni yeni geçiyor şükür. Çok geçmiş olsun
Sedaurass kizannesi666_ teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun bende beş gündür buhar veriyorum ama düzelmedi hala
kizannesi666_ Beslenmesine de dikkat etmek lazım. Evinizi bol bol havalandırın. Bizimki daha 20 günlük ken yakanlandi çok zor gerçekten