Sontvbukucu Erdemir evet doktor öyle dedi ama artik virusu aldi bi kere grip olsa daha iyi dedi eczacimiz da bakalim tekrar doktora danisip iyileşince yaptiririz.
cannog Erdemir grip olmadan gidip aşı mı yaptırıyoruz araştırdım da grip olsa bile hafif atlatılıyormuş öyle sanırım değil mi
Erdemir cannog aynen öyle hafif atlatıyor bizimkisi ilaç içmediği için çok zorlanıyoruz sürekli iğne oluyordu yutmuyordu ilacı kusuyordu
cannog Erdemir Çok geçmiş olsun nerede yaptıracağız hastayız şuan ikimizde iyileşince yaptırabilir miyim çocuğum için